مدير

نيستي شاعر

Posted on: مه 10, 2007

وقتي مدير شاعر مي شود :

1

نجوا نمي كنم

سكوت يعني حسرت

صداهايي از پشت مي آيد

كه در روبرو گفته شده

و تو عشق را لمس نمي كني .

2

رعناي من

بر مرغزار هاي من بوز

بگو …

در كجا مي جويي مرا كه گمت كردم ؟

چند بار بي محابا از كنارم رد شدي و نديدمت ؟

چند بار با قدم هايم هم قدم شدي و نديدمت ؟

از پشت چند پنجره به من سلام كردي و

من شك كردم .

اتوبوس هاي خط هاي ويژه دنيا تاب من و تو را نداشتند .

ايستگاه ها كم است رعنا

خط ها شلوغ …

از نگاه مي ترسم .

اما بگذار هميشه آخرين نگاه مال من باشد .

صبح ها آنقدر به دنيا نزديك شوم كه تو را با خود زير چتر باران قوره شوران ببينم .

و وقتي گرگ زاييد دست در دست خشم را دور كنيم .

ملال من معلول تست .

دليل من تويي و تو تنها دليل مني

تارهاي آرشه ام را از موهاي تو انتخاب مي كنم …

كه اگر اجازه دهي سازم خوش صداترين سازها مي شود .

تمرين لازم نيست . بخشندگي مي خواهد .

3

ديشب از جعبه نگاهت كردم

آرام و دوست داشتني

ساده و بي ريا .

ولي چيزي اضافه بود چيزي شبيه فاصله .

4

نهال رعنا

گرم پر غرور

ساده و صميمي

در تيك تيك ساعت حرف هاي تكراري

چشم هاي بازيگوش

لب هاي شيطان

ذهن خسته

ذهن خسته

ذهن خسته .

5

از اين به بعد آمار چشمهايت را مي گيرم .

از نگاهت نمونه برمي دارم .

احتمال همنگاه شدنمان را در هزار ( كه آخرين عددي بود كه فهميدم ) ضرب مي كنم.

و به توان خوشبيني مي رسانم

شايد كه لحظه اي و فقط ثانيه اي آنگونه شود .

كه همين براي من كافي است .

1 Response to "نيستي شاعر"

برای زیبای بیشتر سایت خود از عکس های بیشتر ومتن های بهتر استفاد کنید

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
