مدير

جايي براي از تو نوشتن

Posted on: ژوئن 22, 2007

قضيه ساده تر از آن بود كه فكر مي كردم . من شاعر تر از آن بودم كه حرف هايم را بر زبان بياورم . اينجا برايت نوشتم هواي شرجي من كه چقدر دوستت دارم . بي اندازه بي اندازه بي اندازه . و بعد بك اسپيس .

4 پاسخ to "جايي براي از تو نوشتن"

سلام
ممنون که به من سر زدی
منم یه جورایی دلم گرفته

می روم تا غرق در دریا شوم
می روم تا فارغ از احوال این دنیا شوم
می روم شاید دگر هرگز دلی
نشکند آشفته و رسوا شوم

نه دیگه نشد.. تا ابد هم که نمی شه بک اسپیس زد..

یا حق

سلام یاسر جان
متعجب بودم از عدم نوشتنت که گویی میسر شد فرصت دیدار.
هر جا که هستی پیروز باشی
بدون تعصب بودن را هم بدجوری پایه ام
نشانی تازه را ثبت کردم
در پناه حق
….رخصت

سلام یاسر عزیز،
ممنونم که اومدی، وبلاگ جدیدت مبارک باشه… باکلاس میشین دیگه و ما رو کسی تحویل نمیگیره.!!!!
از سربازی هم بگم که ای ی ی ی … میگذره…. به قول برو بچ که میگن چون میگذرد غمی نیست!
لینکت رو تغییر دادم و از اینکه به یاد من بودی خیلی ازت ممنونم….
موفق باشی.

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
