مدير

وردپرس فارسي

Posted on: ژوئیه 11, 2007

چيزي كه دو سه هفته پيش اتفاق افتاد فيل-تر شدن صفحه فارسي وردپرس بود كه خيلي جاها درباره اون مطلب نوشته بودن . خيلي به فيل ترينگ ايراد گرفته بودن و … ولي من فكر مي كنم كه تقصير خودمونه مي گيد چرا اگه يادتون باشه قبل از فيل ترينگ يه اتفاق بد توي وردپرس فارسي افتاد .( يه وبلاگ كه فيلم هاي مستحجن رو براي دانلود گذاشته بود اومده بود  صدر بيشترين بازديد كننده وبلاگ وردپرس فارسي )  همون موقع هم مي خواستم بنويسم كه وردپرس هم ديگه آلوده شد و… . اينكه حالا يه نفر مياد و يه اينطور وبلاگي درست مي كنه مهم نيست چيزي كه باعث ناراحتي من شد اين بود كه پيش خودم فكر كردم مگه كي روي اين لينك ها كليك مي كنه ؟ خب معلومه خود اهالي وردپرس و همين بود كه باعث شرمنده شدن مي شد . از فيل ترينگ چه انتظاري داريد ؟ خب معلومه وقتي تو صفحه اول وردپرس به اون بزرگي نوشته شده : فيلم هاي شكشي ( استفاده از ش بجاي س براي فرار از … ) چه انتظاري داريد . من كه حق رو به فيل ترينگ مي دم . آخه مگه چقدر مي تونه هوشمند باشه .                                                                * راستي يه جا خونده بودم كه وبلاگ هاي وردپرس را نمي شود فيل تر كرد ؟ پس چي شد ؟

4 پاسخ to "وردپرس فارسي"

یا حق

یاسر جان سلام
ابتدا ممنون از تشویق و تحذیری که کرده بودی که حق هم با توست .
در مورد این نوشته ات باید بگویم اولین مشکل جامعه ی امروز که من اصلا به جوانها یا هم سن و سالهای خودمان محدودش نمی کنم همین مساله مسایل پورنو است
اصلا نباید خجالت بکشی که چنین مطالبی در راس بیشترین بازدیدها قرار گرفته است بلکه از این باید خجالت کشید که یک پدر هنوز هم نمی تواند به درستی به بچه اش در این مورد آگاهی بدهد و هزار و یک چیز دیگر
همینطور اگر به عقب بر گردیم میبینیم که پیش تر این موارد برای ما بیشتر هضم شده بودند به هر حال این هم نقدی بود از نگاه تو و زیاده گویی من بر نقد تو
خواهی بخشید
رخصت

آقاي يا خانوم nme اين لينك شما براي من ( با توجه به بودن آن s ) هنوز هم فيلتر است . من از شماره هايي كه يوزر و پسورد نمي خواهد به اينترنت وصل مي شوم . در هر صورت براي من كه فيلتر است . شايد با كارت اينترنت باز باشد .

سلام ياسر جان وبلاگ باحال و پر محتوايي داري كه ميشه ازش به نحو احسند استفاده ي مفيد كرد . اميدوارم موفق باشي … راستي منو با اسم ببر رينگ آندرتيكر لينك كن . ممنون

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
