مدير

بخدا اگر دروغ بگويم

Posted on: ژوئیه 17, 2007

بخدا هميشه كسي منتظر است .

هميشه كسي دزدانه به تو نگاه مي كند .

و بخاطر تو چشمانش را بروي همه مي بندد .

بخدا اگر دروغ بگويم .

بقول مادر بزرگ ملتفتي چه مي گويم ؟

زبانم لال اگر دروغ بگويم .

كه همه اينها با تو قشنگ است .

چقدر زندگي را دوست دارم .

چقدر دلم مي خواهد با تو كنار حوض بنشينم

و بابا سيب ها را ول بدهد توي آب و زيرزيركي بخندد .

چقدر دلم مي خواهد دو تركه سوار دوچرخه شويم .

چقدر دلم براي ركاب زدن تنگ شده است .

چقدر دلم مي خواهد روبرويت بنشينم و …

و ديگر هيچ . فقط همين . فقط نگاه .

خيلي وقت است كه از صندلي هاي يك نفره خسته شده ام .

خيلي وقت است كه جاده را بيدار طي نكرده ام .

خيلي وقت است كه دلم مي خواهد يك دسته گل سرخ از دختركان پشت چراغ قرمز بخرم .

خيلي وقت است دلم چيزي جز تو نمي خواهد . باور مي كني هواي شرجي من ؟

كه همه چيز را فقط با تو و براي تو مي خواهم .

حتي براي يك لحظه با تو شدن .

حتي براي خواب تو شدن .

حتي براي يك اشاره .

باور كن همه خالي وجودم فقط با تو پر مي شود . مي فهمي ؟ فقط با تو

با تو كه دنيا را برايم غريبه مي كني .

با تو كه در خواب هم به مهماني من نمي آيي .

با تو كه وعده گاهت اولين كوچه خوشبختي مي شود .

اولين لحظه زندگي مي شود .

اولين چراغ خانه دلتنگي مي شود .

اولين سلام بي اجازه مي شود

چقدر دلم مي خواهد بي اجازه حرف بزنم .

ساعتي ديگر مي خوابم .

و قسم ات مي دهم كه به خوابم بيايي .

برايم حرف هاي خوب خوب بزني .

و بعد ، وقتي در خواب خوابم برد دستت را دزدانه از زير سرم برداري .

پيشاني ام را ببوسي وهيچ نفهمي كه من تو را يواشكي نگاه مي كنم .

انگار كه در دلم قند آب شده باشد .

صبح از خواب بپرم و با شك آميخته با ترس دستانم را روي پيشاني ام به جستجوي بوسه تو مشغول كنم .

و بعد گريه گريه گريه .

بخدا اگر دروغ بگويم .

هميشه كسي منتظر است .

هميشه كسي دزدانه به تو نگاه مي كند .

و انگار باز لحظه ها آبي مي شوند .

3 پاسخ to "بخدا اگر دروغ بگويم"

سلام ياسر جان واقا قشنگ تر شده ولي حالا نظر منه . ميگم خيلي بهتر از قبليه ولي فكر كنم قالبت آدمو گيج ميكنه . يني شلوغ نشون ميده ولي خيلي نازه . موفق باشي دوست من

درود
مرسی از این که لینک دادید
من هم لینک شمارو اضافه کردم

در مورد مطالبتون هم تبریک می گم و خوشحالم که وبلاگ نویسان رشد تصاعدی داشتند و امیدوارم دوستانمون رو هم به وبلاگ نویسی دعوت کنیم و فرهنگ وبلاگ نویسی را بالاتر ببریم

مطالبتون هم عالی بود
مطلب قبلی رو هم استفاده کردم
با این که لینک پارسه گیگ رو داشتم ولی مطلب شما بود که منو به طرف این سایت برد

شادآزاد باشید
آناهیتا دانشور

واقعا» زیبا گفتی،
همیشه کسی منتظر است، و چه آرزوهای شیرینی در دل داری…
این پست و نوشته رو 3 مرتبه خوندم… واقعا» لذت بردم.

در ضمن ممنونم که در غیاب من باز هم به من سر میزنی.

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
