مدير

فقط نگاه مي كنم

Posted on: ژوئیه 19, 2007

فقط نگاه مي كنم

كمتر آلبوم هايي بوده كه از تمام آهنگ هاش خوشم بياد ، يادم مياد اولين آلبومي كه از همه آهنگ هاش خوشم اومد آلبوم عشق است مرحوم ناصر عبداللهي بود . فكر كنم شش يا هفت سال پيش بود . ديروز هم با آلبوم فقط نگاه مي كنم حميد حامي آشنا شدم . فكر مي كنم واقعا كار در خور تحسيني هستش . البته سليقه ي موسيقيايي افراد خيلي با هم فرق مي كنه . ولي اگه يه نگاه به كسايي كه دستي تو ساخت اين آلبوم داشتن بندازيد مطمئناً با من هم عقيده مي شيد . اين آلبوم رو از دست نديد .

نكته : سعي كنيد يه كم ولخرجي كنيد و آلبوم رو به صورت ارجينال بخريد . بيايد با هم تمرين كنيم كه دانلود بي اجازه موسيقي رو انجام نديم . هرچند به نظر من هم قيمت ارجينالش بخصوص بصورت سي دي يه كم گرونه و لينك دانلودش تو اينترنت فراوون و ما هم كه چه زود وسوسه مي شيم . سر فرصت در اين مورد مي خوام يه چيزايي بنويسم .

8 پاسخ to "فقط نگاه مي كنم"

نوشته به خدا اگه دروغ بگم را خواندم واقعا فوق العاده بود . سبك نوشتنمان تقريبا به هم نزديك است . خوشحال ميشم نظرتو درباره مطالبم بدونم .

سلام یاسر جان
من واقعا شرمنده ام
آخه زییاد آپ نمی کنم
یعنی سر نمی زنم به وبلاگ
الانم به دلایلی تصمیم دارم دیگه آپ نکنم
مگر اینکه موضوع خاصی پیش بیاد
دوست دار شما نینا

یا حق
سلاما جناب مدیر
حق با شماست کار تازه ی حمید حامی کار زیبایی ست البته من هنوز به صورت کامل گوش نداده ام فقط این را اضافه کنم که آلبوم پیشین او یعنی دونیمه ی رویا نیز اثر خوبی ست آهنگهایش را زنده یاد بابک بیات ساخته بود و بیشتر ترانه ها از اهوراایمان بود آن کار را هم فراموش نکن. جان کلام باریکلا به سلیقه ت.

نکته ای که به نظرم آمد برای گفتن این است که به نظر من تعداد دسته بندی هایت کمی زیاد است و این آدم را کمی سردرگم می کند مثلا نوارخانه را می شود در موسیقی کنار هم گذاشت و سینما و تلوزیون را با هم و دیگر… چون گشتن و پیدا کردن ساده تر می شود.

پست قبلی هم تصویرسازی های قشنگی داشت
مخلص کلوم: دم شما گرم

agha ma age bekhaim be shoma mail bezanim baiad che konim
lotf kon ie mail be man bezan

سلام
چه زیبا حق مطلب را ادا کردید و یاد دو آلبوم مانای موسیقی جدی و با شعور نوین ما را تذکر شدید و «عشق است» ناصر عبداللهی نازنین و فقید و این » فقط نگاه می کنم» حامی عزیز.

سلام من نویان هستم
من تمام کارهای حامی را گوش کردم و علاقه ی بسیاری به صدای او دارم.صدای او آرامش خاصی در من ایجاد می کند
صدای حامی انرژی خاصی بوجود می آورد.به نظر من در حال حاضر حامی بهترین خواننده پاپ است.

سلام من نویان هستم
من تمام کارهای حامی را گوش کردم و علاقه ی بسیاری به صدای او دارم.صدای حامی آرامش عجیبی ایجاد میکنه
به نظر من حامی با صداش معنی واقعی شعر رو ادا میکنه وتبریک میگم به شما و تمام کسانی که صدای حامی رو پسندیدن.

سلام
کاشکي يه سايت سالم براي دانلود آهنگ‌ها حامي هم بود

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
