مدير

پارك زنجان

Posted on: ژوئیه 27, 2007

اين بريده روزنامه رو بخونيد و بعدش به اين فكر كنيد كه الآن ديگه پارك زنجاني وجود نداره و بجاش يه اتوبان كشيدن به چه … . ديگه نه از پارك خبري هست و نه از اون درخت نخل كه يه زماني چقدر كيف كرديم كه نجات پيدا كرده بود و پاركي كه چقدر دوستش داشتيم . چه قدر خاطره ازش داشتيم . تا بچه منطقه ده نباشيد نمي فهميد پارك زنجان يعني چي .

8 پاسخ to "پارك زنجان"

سلام
من از گوگل سرچ کردم که برای فوتو بلاگم تو بلاگر یک قالبی بتونم پیدا کنم که عکس رو بزرگتر نشون بده به اینجا رسیدم حالا تو این زمینه اگر کمک بتونین بکنین که ممنون می شم ولی وبلاگتون هم خیلی خوبه و خیلی خوشم اومد …شما هم یه سری به من بزنید….بازم ممنون

سلام
متاسفانه اینجور موارد زیاد توی ایران به وجود میاد! تنها چیزی که مهم شده پوله

برای کامنتون خیلی ممنونم/خدارا شکر بهترم

سلام بهرحال ممنون خودم دارم یه کاریش میکنم…اون لیست گاهی نمیاد بخاطر سنگینی قالب باید رفلش بشه
خیلی متشکرم از لطفتون…محبت دارین به من….

سلام
خوبین؟
وب خوبی دارین
موفق باشی

سلام. ياسر دمت گرم . اين چه نظري بود . حالم گرفته شد . حالا برو ببين نتيجه ي تحقير كردن يه فايتر چيه برو وبلاگو ببين حالا نظر بده .

گرو خوني شما چيه ؟ يه سر بزنين و ارتباط گروه خوني و شخصيت و ببينيد و نظر بديد !!

سلام ياسر جان اول معرت به خاطره اينك امانتيت رو هموز ندادم . ببينمت دادم . بعد برو وبلاگو ببين اينبار چه طور شده . ممنون از راهنماييت . موفق باشي . در ضمن اينقدر وبلاگت خوبه كه نمي تونم چيزي در بارش بگم . باي باي

سلام ياسر جان نتايج فني حرفه اي كه ما باشيم هنوز نيومده نه؟؟ دور بعد مياد پس اينا كه اومده چيه برام حتما بگو تو وبلاگم نظر بده حتمنا باي باي

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
