مدير

تقديم به همه آنهايي كه لحجه ولايت مادري خود را از ياد برده اند .

Posted on: ژوئیه 31, 2007

 هيچ وقت …

هيچ وقت نقاش خوبي نخواهم شد . ديشب دلي كشيدم شبيه نيمه سيبي ، كه به خاطر لرزش دستانم در زير آواري از رنگ ها ناپديد ماند .

عطر گل خاطره عطر كسي است كه نمي دانيم كيست ، مي آيد يا كه رفته است .

به ياد حسين پناهي كه از همه ساده تر بود ، كه از همه زلال تر بود ، كه از همه عاشق تر بود . به ياد حسين پناهي .

13 پاسخ to "تقديم به همه آنهايي كه لحجه ولايت مادري خود را از ياد برده اند ."

سلام به مدیر عزیز
از طریق ذهن خاکستری با شما آشنا شدم
خیلی خوشبختم
یکی از شاعران محبوب من حسین عزیز پناهی بود مدتی تو فکرش بودم که امروز این مطلب رو از شما خوندم
ممنونم
در ضمن پیشنهاد میکنم از دیگر شاعر لر هم شعر بخونید :سید علی صالحی.
گاهی اوقات همه ی ما لهجه هایمان درد میکند.
راستی ما این روز ها مدیر نداریم میایی مدیر ما هم بشی…

سلام
منم نبشته های حسین پناهی را می خونم
چند تا ای بوک هم ازش دارم
کاش وقت بشه بتونم آپلودشون کنم

«چشمها نگهبان دلهایند»

حسین پناهی…کاش نمی رفت, همین!
و چقدر زیبا که یک جا یادی هم از علی صالحی شد

نمی دونم , بی اختیار دلم گرفت.

بیراهه رفته بودم
آن شب
دستم را گرفته بود و می کشید
زین بعد همه عمرم را
بیراهه خواهم رفت!

موفق باشی
یاحق!

من تو را
او را
کسی را دوست می دارم!

بعد از مرگ حسين پناهي جايي خواندم:
سادگي ديگر حسين پناهي ندارد!

سلام یاسر جان

چطوری؟

ممنون که از ما یادی می کنی

موفق باشی

یا حق

های … های
تو کجایی نازی عشق بی عاشق من

باسلام
منم نبشته های حسین پناهی را می خونم ….
به وبلاگ من هم سری بزن…..

سلام،
مطالبت یه رنگ و روی دیگری به خودش گرفته. به نظر من خیلی خوب می نویسی.

با سلام
بله ارتباط نزديكي باپرفسور يحيي كمالي پور دارم ايشان دايي من هستند…
http://www.emad20.com
درمورد اين آدرس هم همان http://www.emad20.wordpress.comاست ولي بعضي سرورها مشكل داره كه درروزهاي آينده آن هم رفع مي شود…

یادش بخیر، یه دفعه دلم خیلی براش سوخت…
انسان قابلی بود…
خیلی کرتیم به مولا یاسر جان…

سلام مدیرجان
اول معذرت خواهی! چون فکر کردم شما کتاب از احمد شاملو درخواست کرده بودید! الان چند ای بوک شعر نوشته شاملو آپلود کردم که تا چند ساعت دیگه لینکشو میزارم توی وبلاگ (یک ای بوک ترجمه از شاملو هم هست)
ولی حتما برای 17 مرداد (سالگرد حسین پناهی) چند کتاب هم از ایشون آپلود می کنم

بازم معذرت می خوام
شب خوش

سلام ياسي جون ممنونم عزيزم خيلي گلي . راستي ياسر جان بابا كم پيدايي دلم برات جينگيل شده .

دم به شقیقه می کوبد وشقیقه اش دو شقه می شود بی انکه بداند حلقه ی اتش را خواب دیده است
عقرب عاشق …. .
اول دمت گرم اگه برات امکانش هست شعراشو برام بفرست صوتی یا نوشتاری
بازم دمت گرم

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
