مدير

اين روزها

Posted on: اوت 6, 2007

اي آشنا

اي دوست

مي خواهم امشب تو را ببينم .

مي خواهم با هم چراغ روشن كنيم و شايد گپي .

و تا صبح بسوزيم .

* اين نوشته ها حال و هواي اين روزهاي من است ( ديشب در خواب نوشته شد ). اين روزها كه شايد بايد بيشتر از هر زمان ديگري يخي باشم . درباره خيلي چيزها دلم مي خواهد بنويسم . درباره معناي كلمه رفاقت ( كه تازه امروز متوجه معناش شدم ) ، درباره كنكور ارشد مديريت كه شده قوز بالا قوز ، درباره يكي كه خيلي خوب بلده ، نه ببخشيد ، خوب بلد بود دلبري كنه . خدا كنه كه بتونم بنويسم . فقط خدا كنه .

9 پاسخ to "اين روزها"

سلام
نکنه حال و هوای من مسری بوده؟
من که 2 روز خیلی خیلی منگل شدم
جالبه دپرس شدن من همیشه بی دلیله (همیشه نه! اکثر اوقات)

در دنيايي كه نميتواني كسي را بيابي كه بي پرده با او سخن بگويي ، نوشتن تنها وسيله ايست كه آراممان مي كند !

سلام آقاي مدير من تابلو هستم از آشناييتون خوشبختم !!

سلام یاسر جان
امیدوارم که خوب باشی
من یه شعر گفتم و از اونجا که شما واقعا زیبا قافیه بندی میکنین میخواستم ازتون خواهش کنم که شعر منو بخونین و اصلاش کنین. این شعری که گفتم سبک رپ هستش و قراره که توی آلبومم ازش استفاده کنم

این شعر رو توی قسمت نظرات وبلاگ خودم نوشتم که بتونم بعد از اصلا شدنش پاکش کنم

اگه بیای ممنون می شم

مرسی

سلام دوست نادیده ی من
این روز ها به ما سری نمی زنید
راستی نیومدید مدیر ما هم بشید تا آخر یک مدیر جدید برامون آوردن…
منتظر حظور سبز شما هستم.
در مرد شعر تون هم باید بگم عالی بود

سلام یاسر جان
از لطفت بینهایت سپاس گذارم

گفتي علي مي مونه و حوضش ياد علي دايي و رابطه اش با اين دختره كامليا افتادم! عكسشو گذاشتم بيا ببين !!

چرا نمي نويسي ! نظراتت خيلي برام جالبه! درباره سنگها نظر نداده بودي؟!

سلام
اون یکی که خوب بلده دلبری کنه کیه!!!!!!!!!!!!!

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
