مدير

هنرمندان رو كجا مي شه پيدا كرد

Posted on: اوت 16, 2007

از اين تيتر فكر كرديد موضوع چيه ؟ نكنه پيش خيالات كرديد كه مثلا مي خوام آدرس چند تا باشگاه و كلوپ رستوران و كافه و … بدم كه بريد هنرمندان عزيز رو ببينيد . نه ……… يعني اصلا من نمي دونم كه اونا ( همون هنرمندا ديگه ) رو كجا مي شه پيدا كرد . راستش ديروز عمه جانم اومده بود خونمون . از شهرستان ( ملاير ) اومده بودن . پسر عمه ي گلم ( دوازده سالشه ) از ساعت اولي كه اومد هي مي گفت ياسر امروز منو ببر جردن . حالا اسم اين جردنو كي يادش داده بود نمي دونم . هرچي بهش مي گفتم آخه ننه ات خوب بابات خوب ( با لهجه ) مي خواي بري جردن چكار نمي گفت . انقدر بي محلي بهش كردم تا مقر اومد . كه آره يكي از دوستام تو مدرسه برام تعريف كرده كه ما رفتيم تهران ( تروون شا ) و رفتيم جردن من اونجا محمد رضا گلزار ديدم و مهناز افشار ديدم و خلاصه پسره يه ساعت رفته بود جردن همه بازيگرا رو ديده بود و برگشته بود . هرچي بهش گفتم بابا برات خالي بسته ، باور نكن ، نشد . حسابي باور كرده بود . بهش گفتم ولي هنرمندا اصلا اونجا نيستن . پرسيد پس كجا هستن ؟ و اين سوال تا ديروز غروب ذهن منو مشغول خودش كرده بود كه پس اينا كجان ؟ اصلا فكر نمي كردم جواب اين سوال ندونم . ولي نمي دونستم . اصلا تا حالا بهش فكر نكرده بودم . علي رضا ( بسر عمم ) انقدر به خودش مطمئن بود كه يواش يواش منم داشت باورم مي شد كه آره هنرمندا رفتن كنار خيابون جردن صف كشيدن تا مردم برن ديد شون بزنن و اگه تمايل داشتن عكسي امضايي چيزي … . خلاصه سرتونو درد نيارم غروب خيلي زود از راه رسيد و ما بايد يه طرفي مي رفتيم . ديدم همين انقلاب و پارك لاله از همه جا نزديك تره  . بهش گفتم ( به علي رضا ) فكر كنم اگه بريم انقلاب شانست براي ديدن هنرمندا بيشتر باشه ( چي گفتم ) و اونم قبول كرد . به يه شرط . به شرط اينكه تا سالي ديگه كه اومد من با همه هنرمندا دوست شده باشم و براي آقا قرار ملاقات خصوصي بزارم و خلاصه آره من از الان يه سال فرصت دارم كه با افراد هنرمندي از قبيل : به ترتيب حروف الفبا نيست ( هنرمندا دعواشون نشه ) : محمد رضا گلزار ، بهرام رادان ، محمد رضا فروتن ، امين حيايي ( روي اين گذينه تاكيد داشته اند ) ، شهاب حسيني و بقيه هنرمندان عزيز رابطه دوستانه برقرار كنم . در حال حاضر كه اين مطلب رو مي نوسم دارم فكر مي كنم ( چه كارا ) كه چرا اين پسر عمه جان ما حداقل از بازيگراي خانم خوشش نيومده . هرچي بهش گفتم بابا گلشيفته ، باران ، مهناز ، نيكي ، هديه ، مرجان ، الناز و … ( پسره ي پرو چقدر اسم بلدي ) كه بهترن  هي گفت نه . فقط همونايي كه گفتم . ياد يه فيلم قديمي افتادم كه فقط اسمشو مي دونم ولي نگاش نكردم . آره ديگه ما داريم مي ريم تو كوچه ي مردها تا ببينيم خدا چي مي خواد .

نكته : ما ديروز رفتيم پارك لاله و كلي هم بهمون خوش گذشت . دست برقضا چشممون به جمال يه هنرمند هم روشن شد كه متاسفانه نه بازيگر بود و ني پسر عمه ي ما اونو مي شناخت .

11 پاسخ to "هنرمندان رو كجا مي شه پيدا كرد"

این که دیگه فکر کردن نداشت! خب هنرمندا تو خونشونن دیگه!
در ضمن از اینکه اشکال پستم رو بهم گفتی ممنونم. تصحیح شد آقا معلم!

سلام دوست ناادیده ی من
با شعر
ساعت سه…
بروزم
منتظر حضور سبز شما هستم…
یا علی…

مطلب خيلي خوب و ساده اي بود ! خيلي لذت بردم ! راستي كدوم هنرمند رو ديدين ؟

آدرس خانه هنرمندان را مگه بلد نبودی؟ 😉

سلام
جالب بود

این هنرمندی که آخر متن فرمودید از این سازیهای داخل پارک نبودن که ساز میزنن و پول میگیرن!؟

سلام
دوست عزیز ممنون که شعرم رو با دقت خوندید و نظر دادید .
منظور از برج بیضه ها …
اگر دیده باشید درنا روی برج های بلندی لانه میساز د که من در کودکی به یکی از این برج ها حوالی خانه ی پدر بزرگم میگفتم برج مراقبت پرواز …!البته این عبارت تداعی روی تخم نشستن درنا ی پیر بر یک ساختمان یا تانکر آب یا درخت یا هوا کش یا… نیست بلکه یک معنای پارادوکسیکال متصور شده ام در این عبارت که امید وارم بتوان خواننده را به چالش کشاند.
امید وارم راضی شده باشید …
تا بعد.

سلام
وبلاگتون قشنگه.
این ضرب المثلی که تو پست قبلی گفتین خیلی جالب بود.
و همینطور مطلبش

سلام
ممنون كه سر زدسد و نظرتونو گفتيد من در واقع فكر كردم اگر با اين دو نقد وبلاگم رو شروع كنم بيشتر مورد توجه قرار بگيره
و بيشتر سعي دارم محتواي ترانه هايي كه به دلايلي از ارشاد محوز نميگيرند بعضي ترانه هاي پر محتوا و زيبايي كه چرا ارشاد به اينها مجوز نميده(حالا هر كي خونده باشه مهم نيست) رو بررسي كنم

اميدوارم با نظرتون پست هاي اينده ام بهتر بشه

مطلبتونم جالب بود
ممنون

نظرخوب است

سلام به وب سایت ماهم سربزنید

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
