مدير

گوگل هم فيل تر شد

Posted on: سپتامبر 16, 2007

من دارم از تعجب شاخ در ميارم . يعني ممكنه . انفدر اين موضوع عجيبه كه چيزي نمي تونم بگم . خدا كنه من اشتباه كرده باشم ولي الان يك ساعت كه گوگل براي من بسته است . به عكس بالا نگاه كنيد . نكنه دارم خواب مي بينم . اون از خراب شدن و قاطي كردن وردپرس اينم از گوگل . دلم نمياد بگم خدابيامرز . احتمالا اشتباهي رخ داده . اگه دارم خواب مي بينم پس اين پستم تو خواب داره نوشته مي شه .

8 پاسخ to "گوگل هم فيل تر شد"

دیروز دچار روزه‌گرفتگی شدید شده بودند. به غیر گوگل، بلاگفا.کام، وبگذر و فیدبرنر هم مورد لطف فیل‌بانان قرار گرفته بوند، احتمالا دور جدید فیلترینگ در راهه، این یک علامت بود.

آخ خدا پدرت رو واست نگه داره گوگل فیلتر شد دیگه ببین وبلاگ های ما باید چی بشه وبلاگ من تا حالا قسمت نظراتش دو بار فیل تر شده

همه چيز به كنار . عكس سر صفحه ات فوق العاده است .

سلام دوست نادیده ی جان
با عرض پوزش از اینکه ممکنه وقت گرانبهتون رو می گیرم من توسط دوست عزیزمان بابک به یک بازی دعوت شدم که بر همین اساس و به رسم دنیای مجازی بازی را به شما پاس دادیم. ممنون میشیم مارو از تجربیات گرانبهاتون آگاه کنید.

راستی دلت فیلتر نشه بی خیال

آخ آخ راست ميگي هااا ! ايني كه من گفتم مال وقتيه كه نخش باز شه اونم يهو !
ولي تو ذهنم همينو بود .بايد مي چرخيد تا چيزي كه من مي خوام از آب در بياد . مرسي كه با دقت خوندي و ممنون بابت نظر لطفت .
ولي سر برگ وبلاگت واقعاً قشنگه. دستي تو موسيقي داري حتماً .
راجع به مطالب وبلاگت خواهم نوشت . آر اس اس ات رو ذخيره مي كنم و موقع فيد خواني حتماً اگه نظرچه اي داشته باشم ميدم. از بابت فيل تر گوگل من كه خيلي عصبي شدم .

سلام عرض می کنم خدمت مدیر سایت مدیرداتوردپرسداتکام البته اون کام های قدیمو نمیگم این کام های جدید از اینا .com خیلی خوشحالم که به سایت شما ملحق میشم مطلبتو توی روزنامه هکمتانه همدان توی آرشیو دوم مهرش خوندم واقا که عالی نوشته بودی اگه ممکن بود روس نیمکت ذخیره هات اسم وبلاگ ما روهم جز 18 نفر اصلی تیمت قرار بده

با تشکر محمد رضا مرادی قوام پور همدان

راستی راجع به فیلتر شده گوگل هم اینو بگم که این اتفاق برای من توی سایت وبگذرو بلاگفا هم افتاده باچه بدبختی رفتم کافی نت می بینم اونجا دات کامش باز نمی شه ولی شانسی که آوردم این بود که ir بازش کرد بابا بی خیال یه بار هم هممون فیلتر می شیم اون دنیاست که باید خدا بگه که کی باید قفلش باز بشه کی باید همچنان فیلتر بمونه

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
