مدير

نكات وبلاگ نويسي

Posted on: سپتامبر 20, 2007

خب بلاخره يكي پيدا شد ما رو هم به يه بازي وبلاگي دعوت كرد تا ما هم ابراز فيض كنيم و تجربيات وبلاگ نويسي مون رو در اختيار ديگران قرار بديم . سماع جان ممنون .

اول چند فرمول براي اينكه وبلاگ پربيننده و پر كامنتي داشته باشيد . ( ديگ به ديگ مي گه قابلمه )

1 . زياد بنويسيد . يعني به صورت مرتب و با ترتيب زماني مشخص بنويسيد .

2 . براي انتخاب نام مطلبتان اينگونه عمل كنيد : فكر كنيد اگر قرار بود از طريق گوگل به اين مطلب برسيد چه جمله يا كلمه اي را بايد سرچ مي كرديد . خب حالا نامگذاري كنيد .

3 . بعد از نوشتن هر مطلب در wlw حتما كلمات كليدي مربوطه را وارد كنيد .

4 . سعي كنيد در مطالبتان به منابع معتبر لينك دهيد .

5 . به وبلاگ هاي ديگران سر بزنيد و از كامنت گذاشتن براي ايجاد رابطه استفاده كنيد . ( بهترين كامنت از نظر من ابراز نظر درباره همان مطلبي است كه در آن كامنت مي گذاريد . از كامنت هاي كپي پيستي پرهيز كنيد . )

6 . تبادل لينك نيز فراموش نشود . و كمي صبر براي به بار نشستن وبلاگ .

ولي چند نكته ي ديگر نيز هست كه شايد اثري در تعداد بازديدكنندگان نداشته باشد ولي به نظر من مهم تر از نكات بالا است :

1 . دروغ نگوييد و براي رسيدن به اهداف پليدتان ديگران را قرباني نكنيد .

2 . درباره چيزهايي كه مي دانيد بنويسيد .

3 . يواشكي وبلاگ هاي خوب را لينك كنيد .

4 . خودتان را پشت نقاب وب پنهان نكنيد . ( به نظر من خوانندگان حق دارند بدانند مطالب چه كسي را مي خوانند .) بخش درباره من مهمترين بخش هر وبلاگ است .

5 . سعي كنيد بيشتر از آنكه نويسنده وبلاگ خود باشيد خواننده وبلاگ هاي خوب باشيد .

6 . از كلمات خاص براي افزايش بازديد كنندگان استفاده نكنيد .

7 . اعتقاداتي كه خود نيز در قبول آن دچار شك و ترديد هستيد را ننويسيد . دقت كنيد شما اين مطالب را منتشر مي كنيد يعني ممكن است هر كسي تحت تاثير آن قرار بگيرد .

8 . توهين نكنيد . هركسي با هر مرامي چه شما دوست داشته باشيد چه نه بايد مورد احترام باشد . سعي كنيد به صورت منطقي و علمي خود را ثابت كنيد .

9. و نكته آخر اينكه سعي كنيد طوري بنويسيد كه وقتي بيننده از وبلاگتان خارج شد نگويد عجب آدم ……. بود .

بنا به رسم اكثر بازي هاي وبلاگي من هم بايد چند نفر را به ادامه بازي دعوت كنم ولي واقعا كساني را كه در ليست دوستانم دارم اكثرا به اين بازي دعوت شده اند . پس خواهش مييكنم هر كسي كه دوست دارد در اين بازي شركت كند در كامنت ها بگويد . خوشحال مي شوم لينك وبلاگش را در اين مطلب بگذارم .

5 پاسخ to "نكات وبلاگ نويسي"

به نكات مهمي اشاره كردي . البته مورد 7 قابل تامله . آناهيتا دانشور هم چيزي تو اين مايه ها با كمي تفاوت در نتيجه گيري نوشته . اين دوتا را ميشه با هم مقايسه كرد …

ببخشيد ميشه در مورد wlwكمي توضيح بديد ؟

ممنون كه آمدي . البته من متاسفانه باهاش آشنايي ندارم . شما اگر لطف كنيد راهنمايي ام كنيد ممنون ميشم. البته اگر وقت داشته باشي .
در مورد بازي هم راستش من قبلاً شركت كردم .
مرسي .

اصلاً همه خوبن ها ولی به نظر من تنها راه اینه نگاه
به وبلاگ من هم سر بزن
جالب بود فکر کنم
دمت گزم کلی استفاده کردیم مدیر جان

سلام نكته هايي بود كه به درد من مي خورد .نكته 7و8و9 جلب بود ولي در مورد 9 يه نيمچه توضيح ميشه بدبد

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
