مدير

سكوت

Posted on: اکتبر 7, 2007

كمي غم انگيز است اما بعضي وقت ها سكوت تو حرف هايي را به خاطرم مي آورد .

مولانا : من از او بجز جمالش طلبي دگر ندارم .

image-411.jpg

7 پاسخ to "سكوت"

جمال طلبی کاره خوبی نیست!
دوم اینکه من در خدمت شما هستم.
سوم اینکه فکر نکنم پارسیکس هم روی کامپیوترتون کار کنه. چون هسته تمام لینوکسها با هم یکیه.

-من اشک ابرم
روی گونه ی زمین افتاده ام
با سر انگشت تردت مرا پاک کن…

ديشب در معبد زني را ديدم كه ميان دو مرد نشسته بود يكي با روي بر افروخته وديگري رنگ پريده.

عكس فوقالعاده زيبايي بود! خوشحالم كه دوباره مي نويسيد!

سلام جناب مدیر.
من وبلاگتونو به لیستم اضافه کردم.
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
در مورد ایرانسل هم باید واقع بین بود.
اگه قرار بود از ایرانسل پول بگیرم الان باید با آماج حرفهای تبلیغاتی من روبرو میشدی.
فعلا.

فر اق و صل چیست ؟ ر ضای د و ست طلب
حیف باشد از او غیر او تمنای دگر
حافظ
دو ست مهر بانم ر است می گو ئی مهم تو هستی و احساس تو به قو ل فر و غ فر خ ز اد
مهم دو ست داشتن است

مدير : ممنون ناخدا

بسیار شعر زیبایی بود و من از مدیریت محترم وبلاگ مدیر تشکر می کنم.
روح مولانا شاد

مدير : بسيار پيامتون رسمي بود . منم از شما ممنونم همسايه

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,223 نفر
