مدير

شاعر همیشه بارانی

Posted on: فوریه 2, 2008

دلم دوباره زمین گیر می شود بی تو

اسیر حلقه زنجیر می شود بی تو

هوای خانه ی من از هوای رویا بود

هوای خانه چه دلگیر می شود بی تو

در این سکوت های بی اشاره و مبهم

سرود من ترانه ی شبگیر می شود بی تو

کتاب شعر تو اینجاست ، اما دوست

کتاب شعر جهان پیر می شود بی تو

تمام حرف من ، ای شاعر همیشه بارانی

نگاه خسته ام از عشق سیر می شود بی تو

زمین که مادر گلهاست هم نمی دانست

چقدر باور من پیر می شود بی تو

گفتی غزل نمی شود این حرف های بی مثال

مغزول من بیا و ببین ، دیر می شود بی تو

<<یاسر حمزه لوی>>

نکته : غزل رو برای مراسم بزرگداشت دکتر قیصر امین پور گفته بودم که مورد لطف دوستان موسسه همشهری قرار گرفت . یادش شاد .

7 پاسخ to "شاعر همیشه بارانی"

یاسر خوشمان آمد ازین شعر
وردپرس بی شاعر می‌شود بی تو!

مدیر : لطف داری آجرپاره جان

انصافا قشنگ بود !

مدیر : ممنون تایید شما قوت قلبه

با درود فراوا ن
خيلي شعر قشنگي بود.دستتون درد نكنه.
راستش ما از اقاي امين پور توي كتاب هاي فارسي دبستان خيلي شعر داشتيم و هميشه هم بايد اون ها رو حفظ مي كرديم. من خيلي شعرهاي شان را دوست داشتم و از همه شان هم خاطره هاي خوبي دارم . چون هميشه توي مراسم مدرسه دسته جمعي اون ها رو مي خونديم . من خيلي براي ايشا ن ناراحت شدم . روحشان شاد .

مدیر : خوشحالم کردی رامن جان

اگر مي دونستم اينقدر شاعري خونمونو عوض مي كردم مي يومدم پيش خونتوون خونه مي خريدم!!!!!!!

زيبا بود……….

مدیر : حالا که فهمیدی جیگر

سلام ياسر جان تو كمي حق داري عزيزم ولي خوب تو هم رفيقي ديگه ميتوني يه اس ام اس يدي . به خدا اينا به من نميگن ميان پيشت من اصلا خبر ندارم . گل من حتما ميام ببينمت بهت زنگ ميزنم ياسر جان . راستي ياسر جان سرگزشت منم مثل همون داستانيه كه نوشتي ولي يه جاهايي آدمو گمراه ميكرد هالا نميدونم منظورت من بودم يا نه ولش كن ولي خيلي ناز بود براي سفرم من حتما ميام خبرم كنيد . موفق باشي بازم پيش من بيا خيلي داغونم. موفق باشي

مدیر : نه محمد جان داستان به شما هم ربطی نداره . . داستانش زیادم ناز نبود ولی باید می نوشتمش

ااا مدیر جان نمیدونستم برگشتی ولی انگار خیلی وقته . آقا شعر خیلی خوبی بود ممنون …

مدیر : محبت داری . به قشنگی چیزایی که شما معرفی می کنی که نیست

ممنون . شعر قشنگی بود . بازم از این شعر ها بذارید .

مدیر : نظر لطف شماست

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
