مدير

شماره حساب فیلم سنتوری

Posted on: مارس 5, 2008

اين حساب مشترك به نام «داريوش مهرجويي و فرامرز فرازمند» و از اين قرار است: 0116407795 (بانك تجارت شعبه چهارراه پارك كد 032)

عواید حاصل به گفته تهیه کننده و کارگردان فیلم صرف امور خیریه می شود .

4 پاسخ to "شماره حساب فیلم سنتوری"

گدایی دیجیتال !

قرار نیست که همیشه حرف از منطق بزنیم.تازه توقع محافظه کار نبودن یک حرف غیر منطقی است در نظر شما؟

مدیر : رضای عزیز منظور شما رو را از گدایی دیجیتال متوجه نشدم . دوست داشتی شفاف تر توضیح بده . برعکس شما فکر می کنم قرار است که همیشه حرف از منطق بزنیم . توقع محافظه کار نبودن به هیچ وجه غیر منطقی نیست ولی توقع آن از دیگران غیر منطقی است . من نظری که می گذارم و حرفی که می زنم بی دلیل نیست و به راحتی می توانم از عملکرد خودم دفاع کنم که اگر نیاز بود حتما این کار را خواهم کرد

خودشون معرفی کردن این شماره رو، اگر یکی دیگه اینکار رو کرده باشه، همه پول میره تو حساب یک فرده دیگه.
تازه بنده هنوز فیلم رو ندیدم.

مدیر : دوست عزیز شما پول رو به نام استاد مهرجویی ( کارگردان ) و فرازمند ( تهیه کننده ) واریز می کنید پس مطمئن باشید شماره درست است و این شماره در نشریه چلچراغ و روزنامه ی اعتماد ملی هم به چاپ رسیده . پس از این بابت خیالتان راحت . ولی فعلا اگر فیلم را ندیده ای واسه چی می خوای پول بریزی حساب ؟

سر کاریه آیا؟!

مدیر : نه دوست من سرکاری نیست خود سازندگان فیلم اعلام کردن . چون فیلم بدون اینکه اکران بشه کپیش پخش شد به هر حال ایشون صاحب اصلی فیلمه و گفته اگه کسی نگاه کنه و پولشو به حسابم نریزه شرعا حرام . چند تا از روزنامه ها مجلات هم این خبر رو اعلام کردن

سلام ياسر جان خوبي؟ ممنون اومدي سري زدي . راستي ياسر جان اينقدر درگير اين بي صاحاب مرده دانشگام هستم كه فقط 2روز وقت خالي دارم. ياسر ميخواستم بگم يه روز مياي بريم دانشگام اخه يكم گنگم. ميخوام برم پرينت بگيرم اگه ميتوني من يكشنبه ميرم با من بيا تو وبلاگم بگو من خودم شنبه بهت زنگ
ميزنم ممنونم . من سنتوري رو نديدم ولي به زودي ميگيرم ميبينم. ميگم عاليه. موفق باشي باي

مدیر : محمد جان شرمنده خیلی سرم شلوغه و این هفته ی آخر فقط دوشنبه می رم دانشگاه . اونم واسه پروژه ام . دوست داشتم باهات بیام ولی نمی تونم . زیاد نگران نباش خیلی زود از همه چی سر در میاری . دانشگاهتم که با من یکی نیست ، فقط هم مسیریم . اونم چه راهی

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,257 نفر
