مدير

با اینا بهار و باور می کنم

Posted on: مارس 18, 2008

فکر قاشق زدن دختر ناز چشم سیاه
شوق یک خیز بلند از روی بته های نور
برق گفش چفت شده تو گنجه ها

با اینا زمستون و سر می کنم
با اینا خستگی مو در می کنم

7 پاسخ to "با اینا بهار و باور می کنم"

بوی باران
بوی سبزه
بوی خاک
شاخه های شسته
باران خورده پاک
آسمان آبی و ابر سپید
برگ های سبز بید
عطر نرگس
رقص باد
نغمه ی شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک میرسد اینک بهار
میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگــار

خوش به حال چشمه ها و دشت ها
خوش به حال دانه ها و سبزه ها
خوش به حال غنچه های نیمه باز
خوش به حال دختر میخک که میخندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتــاب

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم مسازد آفتاب
ای دریغ از ما دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ
هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
هفت رنگش میشود هفتاد رنگ
.
نوروزتان پیروز

مدیر : بسیار بسیار زیبا . یا شیخ منور فرمودی

خداوندا
در این سالی که در پیش است
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای، لیکن
در آغاز طلوع روشن سالی که می آید
کمک کن تا رها سازم ز خود
من
کوله بار یک هزار و سیصد و افسوس
هزار و سیصد و اندوه
.
.
.
مرا در این سیه سودا، وین سرمای پر سوز و سکوت سایه های سرد
یاری کن
و با تدبیر پر مهرت
سحرگاهان سروش سبز سیمای سعادت ساز ساقی
هدیه ام فرما
خداوندا
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما
برای مردمان خوب این وادی *
عطا فرما
هزار امید
هزار و سیصد آگاهی
هزار و سیصد و هشتاد بهروزی
هزار و سيصد و هشتاد و شش لبخند زيبا را

مدیر : بسیار سپاسگذارم دوست ناشناس من . امیدوارم آرزوهای زیابیتان در سال جدید برآورده شود

بهار آمدنیست.
ساده و زیبا بود.
ممنون

مدیر : خواهش می کنم . ما که منتظرش هستیم

درد و دل يك وبلاگ نويس با دوستان وبلاگ نويس موضوعي هستش كه تو كليد اول گذاشته شده و از همه وبلاگ نويسان خرفه اي درخواست ميشه براي كمك به امر وبلاگ نويسي در اين بحث شركت كنند.
http://www.key1one.wordpress.com

مدیر : چشم . از سفر برگشتم حتما میام وبلاگت

عیدت مبارک مدیر جان! اسمتو به ماها نگفتی ها منظورم خواننده های پر و پا قرص وبلاگتن

مدیر : بابا صبحونه ، بابا پر و پا قرص . ممنون مجید جان عید شما هم مبارک . اسم من که تا همین یه ماه پیش تو صفحه درباره من بود . البته الان نیست . اسمم یاسر هست دوستار شما و بقیه دوستان

دفه قبلم که همین پست بود. نبود؟!

مدیر : چرا بود . همین امروز از مسافرت اومدم . فردا عوضش می کنم

با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
وبلاگ بسيار خوبي داريد
در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرتيد تا در سايت قرار بديم
عنوان لينک ما : دانلود برنامه و بازي موبايل
با تشکر

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,220 نفر
