مدير

اینم آخرین نوشته وبلاگ مدیر

Posted on: آوریل 2, 2008

خب هر چیزی یه جایی تموم می شه . وبلاگ مدیر هم حداقل تو این آدرس دیگه به آخر کار خودش رسیده و از این به بعد نوشته های مدیر رو می تونید تو این آدرس پیدا کنید .

http://www.rostaniha.com

دو سال پیش همین موقع ها بود که اولین وبلاگم رو تو بلاگفا راه انداختم . سال پیش هم دقیقا همین موقع ها بود که نوشتن توی وردپرس رو شروع کردم . هر سال یه وبلاگ که هر کدوم هم در جای خودش و به اندازه خودش مفید بود . تو این یک سال که تو جمع دوستان وردپرسی بودم خیلی چیزها یاد گرفتم و امیدوارم که هرچند کوچک و مختصر شما هم چیزی از من یاد گرفته باشید و همون قدر که من از دوستی با شما لذت بردم شما هم از دوستی با من لذت برده باشید . از این به بعد منتظر حضورتون تو وبلاگ جدیدم هستم . چند موضوع مرتبط هم هست که اگه بخوام اینجا در موردشون بنویسم طولانی می شه . پس اینجا فقط بهشون اشاره می کنم و بعدا جدا جدا دربارشون می نویسم :

یک ) دلایل رفتن از وردپرس و نوشتن تحت دامنه شخصی .

دو ) رستنی ها چطور وبلاگیه و اهدافش چیه .

سه ) چرا وبلاگ می نویسم .

نکته : من تمام دوستانی رو که تو وبلاگ مدیر لینک کرده بودم به وبلاگ جدید منتقل کردم مهربانی کنید شما هم لینک ما رو تغییر بدید .

تو وبلاگ جدیدم منتظرتون هستم .

8 پاسخ to "اینم آخرین نوشته وبلاگ مدیر"

سلام.
شرمنده از اینکه برای عرض ادب و گفتن تبریک سال نو دیر رسیدم،با این حال امیدوارم سال خوب و پر برکتی در کنار خونواده داشته باشی و باز امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهای شما هم باشه.
سال نو بر شما و خونواده محترمتون هم مبارک

مدیر : بر شما هم مبارک . شما بزرگید گجمو جان

سلام بازم مثل اینکه دیر رسیدم

سلام
وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
ممنون

با سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری موفق باشی به وبلاگ ما هم سر بزن اگه خواستی منو لینک کن منم شما را لینک می کنم .
http://itclub.blogfa.com
moh2sen2006@yahoo.com
محسن
اگر مایل به تبادل لینک هستید آمادگی خود را با ورود به وبلاگ من و در قسمت نظر ها اعلام نمایید

توی وبلاگ جدیدتم باز میاییم پیشت

با سلام خدمت ادمین سایت مدیر
اسم من فرهاد
یه سایت تفریحی دارم که می خوام آمارش رو ببرم بالا البته برای اینکار به کمک شما احتیاج دارم
این روزا کمتر کسی پیدا میشه که قدر زندگی رو ندونه ولی مطمئنا شما آدم متفکری هستید و دوست دارید پیشرفت کنید
از اینا بگذریم من امروز اومدم فقط تبادل لینک کنم ( سود 2 طرفه )
پیج رانک من 3 هست آمارم 5000 تا در روز
اگه افتخار بدید و لینکمان را در سایت عزیز شما ببینیم ,با این کار من رو خیلی خوشحال کردید.
ما هم این لطف شما را جبران میکنیم
منتظرم تا شما ماوستان را تکانی بدهید !
بعد از لینک کردن به من خبر بده تا در اولین فرصت شما را با موضوع دلخواهتان لینک کنم

آدرس :www.rooboo30.com
عنوان : سایت تفریحی روبوسی
توضیحات (ALT) : بهترین سایت تفریحی

سلام لطفا لينك ما را در سايت خود قراردهيد. اين سايت براي كمك به مديران شركتهاي كوچك و متوسط طراحي شده است.
Irtamin.com
با تشكر
اخوان

سلام
همه چيز آرام است
دريا و هر آنچه پيرامون اين آبي بيكرانه است
فقط مي ماند جر خوردگي اقتصاد…
كه آن با من.

با يك شعر قديمي بروزم …دعوتيد…
شاد باشيد.

پاسخی بگذارید

مدير

داني از زندگي چه مي خواهم ؟ من تو باشم...تو...پاي تا سر تو . زندگي گر هزار باره بود بار ديگر تو ... بار ديگر تو

آبونه شوید

صفحه‌ها

برترين مطالب

بيشترين كليك شده ها

  • هیچکدام

بينندگان

  • 22,225 نفر
